چاپ کردن این صفحه
چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 15:30

معاون وزیر اطلاع رسانی عمان:رویکرد گفت وگو با جهان منطبق با ماموریت نمایشگاه کتاب تهران است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معاون وزیر اطلاع رسانی عمان شعار نمایشگاه کتاب تهران مبنی بر گفت و گو با جهان را بسیار مناسب و منطبق با ماموریت این رویداد در انتقال تفکر ،فرهنگ عمیق و شفاف به دیگر کشورها عنوان کرد.
بدر الراشدی روز چهارشنبه در حاشیه برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه تهران با توجه به شمار زیاد کشورهای شرکت کننده در آن از مهمترین رویدادهای معتبر بین المللی است که هر ساله توانسته اهداف خود را محقق سازد.

این مقام عمانی که برای نخستین بار مسوولیت غرفه کشورش را در نمایشگاه تهران به عهده دارد انبوه بازدیدکنندگان از نمایشگاه در روز اول آن را حیرت آور توصیف کرد و ادامه داد: این امر نشان دهنده جذابیت نمایشگاه کتاب برای همه سنین است.

الراشدی گفت که نمایشگاه کتاب تهران بزرگترین رویداد فرهنگی بین المللی در انتقال فرهنگ وتبادل نظر میان کشورها است.

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در فضایی و مساحت مناسب ابراز خشنودی کرد و افزود: مایه سعادت سلطنت عمان است که امسال به عنوان میهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران مشارکت دارد.

معاون وزیر اطلاع رسانی عمان که در نمایشگاههای دیگر کشورها نیز شرکت کرده است، گفت: نمایشگاه تهران در مقایسه با رویدادهای یادشده از منظر شرکت کننده و بازدیدکننده قابل مقایسه نیست .

الراشدی شمار کتاب های عرضه شده در غرفه عمان را در زمنیه های فرهنگی ، علمی، دینی ، جغرافیا، تاریخ و داستانی ذکر کرد و گفت: این کتاب ها از وزارتخانه های اطلاع رسانی ، اوقاف وامور دینی ومیراث فرهنگی عمان در این نمایشگاه شرکت کردند.

مقام عمانی برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران را فرصتی برای تقویت همکاری کشورهای اسلامی دانست.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

خاورم** 1453**1010

اطلاعات تکميلي

خواندن 1094 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب