چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 15:30

کوتاه از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
انتشارات سوره مهر، ناشر برگزیده چهار دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ۲۵۰ عنوان کتاب چاپ اولی در بیست و هشتمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.
به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا ، این انتشارات برای ترویح کتاب و کتاب خوانی علاقه مندان به کتاب کاغذی و کتاب الکترونیکی، خدمات متفاوت و جدیدی را دارد که از جمله این برنامه ها نشست های تخصصی در باب کتاب و کتاب خوانی است.

جدید ترین اقدام سوره مهر در زمینه کتاب و کتاب خوانی تولید کتاب های چند رسانه ای است که کتاب های آه باشین، دختر شینا و آنک آن یتیم نظرکرده به سه زبان مختلف و قرآن با ترجمه زنده یاد صفارزاده به دو زبان در اختیار مخاطبان و علاقه مندان جهانی قرار می گیرند.

غرفه انتشارات سوره مهر در انتهای راهروی 27 شبستان اصلی مصلی تهران واقع شده است.



** نخستین حضور انتشارات بسیج دانشجویی در نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان نخستین و تنها انتشارات بسیج دانشجویی کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

این انتشارات با نام تجاری 'نشر سدید' ناشر آثار ارزشمند در حوزه علوم انسانی اسلامی است که با بیش از 20 عنوان کتاب، نخستین حضور خود در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را تجربه می کند.

غرفه این انتشارات در شبستان مصلی تهران، راهروی 28، شماره 19 واقع شده است.



** نشست راهکارهای جهانی شدن ادبیات معاصر در نمایشگاه کتاب

نشست تخصصی «چالش ها و راهکارهای جهانی شدن ادبیات معاصرایران» به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی فردا پنجشنبه در بیست و هشمتین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این نشست با حضور و سخنرانی قهرمان سلیمانی معاون پژوهشی و آموزشی این سازمان، حمیدرضا شاه آبادی مدیر موسسه گروه انتشارات الهدی، موسی بیدج و احمدتمیم داری از اساتید کشورمان از ساعت 17 و 15 دقیقه به مدت یک ساعت و نیم در نیم طبقه دوم سالن شبستان در سرای اهل قلم برگزار می شود.



** نشست مشترکات فرهنگی ایران و روسیه در نمایشگاه کتاب

نشست تخصصی «مشترکات فرهنگی ایران و روسیه با تاکید بر تاثیر متقابل ادبیات ایران و روس» فردا پنجشنبه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.

این نشست با سخنرانی مرضیه یحیی پور و جان الله کریمی مطهر از اساتید دانشگاه تهران از ساعت 19 در نیم طبقه دوم سالن شبستان در سرای اهل قلم برگزار می شود.

فراهنگ**7537**1003**9187**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1426 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار