چاپ کردن این صفحه
چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 14:30

بیش از یکصد عنوان کتاب در حوزه مدیریت شهری در نمایشگاه کتاب عرضه می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بیش از یکصد عنوان کتاب تخصصی در حوزه های مدیریت شهری و روستایی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور عرضه می شود.
به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، کتاب های تخصصی حوزه مدیریت شهری و روستایی در موضوعاتی نظیر برنامه ریزی شهری و روستایی، شهرسازی و معماری، خدمات شهری، مدیریت پسماندها، آتش نشانی و ایمنی، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت روستایی و دهیاری ها است.

غرفه انتشارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سالن شبستان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (راهرو 22 – شماره 19 ) قرار گرفته است.

دانشجویان، پژوهشگران، مسوولان کتابخانه های دانشگاه ها و ادارات و سازمان ها، مدیران و کارکنان شهرداری ها، دهیاران و علاقه مندان به مباحث مرتبط با مدیریت شهری و روستایی می توانند با مراجعه به غرفه انتشارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این نمایشگاه، کتب تخصصی حوزه کاری خود را تهیه کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت و گو با جهان» از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در تهران بر پا است.

اجتمام**7364**1436

اطلاعات تکميلي

خواندن 1238 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب