چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 13:40

پیام تبریک انجمن به دکتر رحمت الله فتاحی قرائت شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در چهاردهمین مجمع عمومی سالانه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پیام تبریک انجمن به دکتر رحمت الله فتاحی به خاطر انتخاب ایشان به عنوان يكي از ده چهره هويت بخش فرهنگي و تاثيرگذار در علم اطلاعات و دانش شناسي در جشنواره "ما مردم مشهد" قرائت شد.

 

به گزارش لیزنا، چهاردهمین مجمع عمومی سالانه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی، روز سه شنبه (۱۵ اردیبهشت) به  همت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی و حضور اعضای انجمن و جمعی از کتابداران در تالار حکمت سازمان اسناد و کتابخانه ملی، برگزار شد.

 

در این نشست رسانی پیام تبریک انجمن به دکتر رحمت الله فتاحی به خاطر انتخاب ایشان به عنوان يكي از ده چهره هويت بخش فرهنگي و تاثيرگذار در علم اطلاعات و دانش شناسي در جشنواره "ما مردم مشهد" قرائت شد.

 

در این جلسه پیام تبریک انجمن به دکتر رحمت الله فتاحی توسط آقای حافظیان قرائت شد.

 

متن این تبریک به شرح زیر است:

 

انتخابي شايسته سپاس

 

بار درخت علم ندانم  بجز عمل                     با علم اگر عمل نكني شاخ بي بري

 

دكتر رحمت اله فتاحي استاد برجسته كتابداري و اطلاع رساني و انديشه ورز پر تلاش ايران در خراسان به عنوان يكي از ده چهره هويت بخش فرهنگي و تاثيرگذار در علم اطلاعات و دانش شناسي در جشنواره "مامردم مشهد" انتخاب شد. ايشان بدون شك نه تنها همه ويژگي هاي فردي فرهيخته را دارا هستند بلكه با اهتمامي كه در نشر آثار –اعم از تاليف و ترجمه- دارند و همچنين پرورش دانشجويان شاخص در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسي و از همه مهمتر همكاري در فعاليت هاي مدني از جمله مديريت انجمن كتابداري و اطلاع رساني ايران (دو دوره) و انجمن كتابداري و اطلاع رساني شاخه خراسان (يك دوره) و حضور موثر و درخشان در مجامع علمي بين المللي نيز از افتخارات جامعه كتابداري و اطلاع رساني ايران است كه به آن مي باليم.

 

به عنوان رئيس هيات مديره انجمن كتابداري و اطلاع رساني ايران از اهالي فرهنگ دوست خراسان بويژه شهردار و استاندار محترم به خاطر انتخاب ايشان تشكر و قدرداني مي نمايم.

 

دكتر سعيد رضايي شريف آبادي

رئيس هيات مديره انجمن كتابداري و اطلاع رساني ايران

15 ارديبهشت 1394

اطلاعات تکميلي

خواندن 1131 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار