چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 13:30

یار مهربان پذیرای دانش آموزان در نمایشگاه کتاب

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ساعات اولیه نخستین روز نمایشگاه کتاب تهران پذیرای دانش آموزانی است که در کنار معلمان و مربیان خود آمده اند تا بار دیگر در جشن دانایی با یار مهربان همراه شوند.
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، دانش آموزان در اولین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آمده اند تا در بین کتاب هایی با شکل های رنگارنگ پاسخ سوالات خود را بیابند و در کنار همسالان خود لحظه های شادی را بگذرانند و کتاب های مورد علاقه خود را خریداری کنند.

شور وشوق بچه ها برای بازدید از غرفه های نمایشگاه کتاب به راستی دیدنی است، آنان که ذهن خلاق و جستجوگر خود را در بین کتاب ها به پرواز درآورده اند تا از دریای بی کران علم و دانش بهره مند شوند.



** شور و هیجان دانش آموزان

الناز علیدوستی دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی که در نمایشگاه کتاب حضور یافته از شور وهیجان خود در بازدید از نمایشگاه به خبرنگار ایرنا این گونه می گوید: از دیدن کتاب هایی با شکل ها و رنگ های زیبا به وجد آمده ام و قصد دارم با خرید کتاب های علمی و مطالعه آنها به اطلاعات خود بیافزایم .

وی که اولین بار است به نمایشگاه کتاب آمده ، اظهار داشت: با آمدن به نمایشگاه کتاب انگیزه ام برای کتاب خواندن بیشتر شده و با دیدن این همه کتاب تشویق شده ام تا کتاب های زیادی مطالعه کنم .

فاطمه کرمی دیگر دانش آموز پایه دوم متوسطه اول نیز گفت: خواندن کتاب انسان را با موضوعات مختلف آشنا می کند و اطلاعات فرد از دنیای اطرافش بیشتر شده و به عظمت خدا پی می برد.

وی اضافه کرد: من همیشه در کنار کتاب های درسی کتاب های داستان وعلمی مطالعه می کنم و اکنون با آمدن به نمایشگاه می توانم کتاب های مورد علاقه خود را خریداری کرده و در ایام تابستان که فراغت بیشتری دارم به مطالعه آنها بپردازم .

وی خاطر نشان کرد: هر چند اکنون از طریق اینترنت و تلفن همراه دانش آموزان می توانند به اطلاعات زیادی دست پیدا کنند اما نمی توان لذت کتاب خواندن را نادیده گرفت زیرا با خواندن کتاب گویی یک دوست خوب هم صحبت انسان است.

هرچند که برای بعضی از دانش آموزان بازدید ازنمایشگاه کتاب تفریح و سرگرمی بیش نیست اما حضور آنها در این فضا شاهد جرقه ای باشد برای اینکه به مطالعه کتاب تشویق شوند و مسیر درست زندگی خود را با این یار مهربان پیدا کنند.

درهای بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که ازساعت 10 صبح امروز- 16 اردیبهشت به روی دوستداران کتاب گشوده شده تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره ) پذیرای بازدیدکنندگان است.

فراهنگ **1883**ن.پ** 1569

اطلاعات تکميلي

خواندن 1069 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار