چاپ کردن این صفحه
سه شنبه, 15 ارديبهشت 1394 ساعت 19:30

افزایش کیفیت خطوط تلفن گویا در نمایشگاه کتاب تهران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
به منظور افزایش کیفیت ارتباطی، شماره تلفن گویای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تغییر کرد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا فرهنگی، به منظور افزایش کیفیت تلفن گویا و تقویب سیستم دریافت تلفن های ورودی در زمان های هماهنگ تلفن گویای نمایشگاه به شماره 8817621 تغییر پیدا کرد.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، امسال 20 خط تلفن گویا با هدف اطلاع رسانی بهتر، سریع تر و آسانتر راه اندازی شده است که با همکاری 10 اپراتور در تمام ساعات کار نمایشگاه یعنی از 10 صبح تا 8 شب آماده پاسخگوی علاقه مندان حاضر در نمایشگاه هستند.

تلفن گویای نمایشگاه کتاب امکان ارتباط تلفنی با رئیس نمایشگاه را برای عموم مردم و بازدیدکنندگان از آن، میسر می کند.



** 9 خط ویژه شرکت اتوبوسرانی در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بر اساس اعلام اتوبوسرانی تهران، این شرکت قصد دارد خدمات ویژه ای را برای رفت و آمد بازدیدکنندگان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فراهم کند.

به همین منظور این شرکت در کنار تقویت خطوط منتهی به ایستگاه های مترو و خطوط منتهی به پایانه شهید بهشتی واقع در ضلع جنوبی مصلی و خطوط عبوری از ضلع شمالی و جنوبی محل برگزاری نمایشگاه به بازدیدکنندگان سرویس رسانی خواهد کرد.

خط پایانه آزادی-سیدخندان، خط میدان امام حسین(ع)-پایانه شهید بهشتی، خط بیمارستان امام خمینی(ره)-پایانه شهید بهشتی، خط انتهای بلوار ارتش-پایانه شهید بهشتی، خط میدان انقلاب اسلامی-پایانه بیهقی، خط چهار راه خاقانی-پایانه شهید بهشتی، خط میدان رسالت-میدان ونک، خط میدان رسالت-میدان صنعت، خط رسالت-مطهری، خط فلکه سوم تهرانپارس-شهیدمطهری و سامانه تندرو پنج(BRT) پایانه علم و صنعت-پایانه بیهقی خطوطی است که در ایام نمایشگاه به بازدیدکنندگان خدمات ارایه می دهد.

بر این اساس بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از اتوبوس های خطوط عمومی و خصوصی شرکت اتوبوسرانی در مسیرهای اعلام شده به پایانه شهید بهشتی واقع در ضلع جنوب مصلی حضرت امام (ره) و ایستگاه های ضلع شمال و جنوب مصلی برای مراجعه به نمایشگاه اقدام کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» برپا می شود.

فراهنگ**1293**1027

اطلاعات تکميلي

خواندن 1439 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب