سه شنبه, 15 ارديبهشت 1394 ساعت 15:11

راه‌اندازی «تلفن گویا» در نمایشگاه کتاب تهران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

برای دومین سال متوالی در تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران 20 خط تلفن گویا برای اطلاع‌رسانی بهتر، سریعتر و آسانتر نمایشگاه کتاب تهران راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سیدمهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران با اعلام این خبر گفت: برای دومین سال متوالی در تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، 20 خط تلفن گویا با هدف اطلاع‌رسانی بهتر، سریع‌تر و آسانتر راه‌اندازی می‌شود. 

وی افزود:  این 20 خط تلفن با همکاری 10 اپراتور در تمام ساعات کار نمایشگاه یعنی از 10 صبح تا 8 شب آماده پاسخگویی به علاقه‌مندان حاضر در نمایشگاه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در آن است. البته در بخش اطلاعات کلی مربوط به نمایشگاه، این خط به صورت شبانه‌روزی فعال است.

جعفری با اشاره به دیگر فعالیت‌های این بخش گفت: تلفن گویای نمایشگاه کتاب تهران در ساعات بازدید، برنامه‌های هر روز نمایشگاه، نشست‌های تخصصی سراهای مختلف نمایشگاه، اطلاعات کتاب‌های عرضه شده در این دوره را به بازدید‌کنندگان اعلام می‌کند.

به گفته مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تلفن گویای نمایشگاه کتاب همچنین امکان ارتباط تلفنی با رئیس نمایشگاه را برای عموم مردم و بازدیدکنندگان از آن، میسر می‌کند.

وی گفت: امکان برقراری تماس با این خطوط تلفن گویا از طریق تماس با  شماره آن 62953 فراهم می‌شود و از روز 16 اردیبهشت تا پایان نمایشگاه کتاب تهران در دسترس بازدیدکنندگان قرار خواهد داشت.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

اطلاعات تکميلي

خواندن 1140 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار