سه شنبه, 15 ارديبهشت 1394 ساعت 10:00

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران گشایش یافت

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دقایقی پیش با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در آیینی در مصلی امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا رییس جمهوری پیش از شرکت در آیین گشایش این نمایشگاه، از غرفه های مختلف بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دیدن کرد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه که 16 تا 26 برگزار می شود شماری از مسئولان کشوری از جمله علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند. این نمایشگاه هر چند امروز افتتاح شد اما بازدید عمومی از فردا آغاز می شود.

امسال نمایشگاه کتاب تهران با شعار خواندن، گفت و گو با جهان برگزار می شود.

نمایشگاه کتاب تهران را می توان یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی کشور قلمداد کرد؛ رویدادی که یکی از با ریشه ترین اتفاقات در حوزه فرهنگ کشور است.

در این نمایشگاه علاوه بر حضور ناشران داخلی، آثار بیش از 2800 ناشر خارجی به نمایش در می آید. در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 65 کشور حضور دارند. امسال در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب حدود 130 غرفه فعال خواهد بود.



** رونمایی از نرم افزار اطلاع رسانی نمایشگاه

مدیر کمیته اطلاع رسانی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از رونمایی نرم افزار اطلاع رسانی نمایشگاه در هفته آینده خبر داد.

محمدحسین متولی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اکنون نرم افزار اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب آماده است.

وی ادامه داد: امسال شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهیه تنها یک نرم افزار را مصوب کرده است و نیز مقرر شد این نرم افزار تنها از یک کانال توزیع شود.

فراهنگ 1569

اطلاعات تکميلي

خواندن 1849 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار