دوشنبه, 14 ارديبهشت 1394 ساعت 16:17

تجدید چاپ 20 رمان کانون پرورش فکری در آستانه نمایشگاه کتاب

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
20 عنوان رمان نوجوان در آستانه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجدید چاپ شد.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این رمان ها که اولین مرحله چاپ آن ها بین سال های 1389 تا 1392 بوده، اکنون به دومین و سومین مرحله چاپ رسیده است.

الاکلنگ کودکی ماشین هاچی کوچی نوشته محمد رمضانی، وقت قصه من را صدا کن اثر محمدرضا یوسفی، بازگشت پروفسور زالزالک از جمال الدین اکرمی، بازی ها و لحظه ها از حسن احمدی، گذر از کوه کبود نوشته محمدعلی علومی، پیش از بستن چمدان به قلم مینو کریم زاده، عاشقانه های یونس در شکم ماهی اثر جمشید خانیان، شناگر نوشته عباس عبدی و امیرحسین و چراغ جادو و صوفی و چراغ جادو هر دو اثر از ابراهیم حسن بیگی از جمله این رمان ها هستند.

همچنین، کرمی که هیولا شد جعفر توزنده جانی، جزیره داریوش عابدی، توران تور عباس جهانگیریان، شاهین ها و بشکه باروت محمدرضا اصلانی، شکارچی کوسه کر عباس عبدی، آوازهایم برای تو نورا حق پرست، چشم عقاب محسن هجری، پیشگو حمید نوایی لواسانی، ننه یخی، پسر و تابستان حمیدرضا نجفی و اتاق تاریک محمد بکایی از دیگر رمان هایی هستند که تجدید چاپ شده اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این کتاب ها برای گروه سنی د و ه (دوره اول و دوم متوسطه) بازنشر شده است.

با انتشار دوباره این کتاب ها مجموع شمارگان هریک از آن ها به طور متوسط به 20 هزار نسخه رسیده است.

این رمان ها در فروشگاه ها و همچنین غرفه کانون پرورش فکری در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) پذیرای بازدیدکنندگان است.

فراهنگ**1883**1027

اطلاعات تکميلي

خواندن 1349 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار