دوشنبه, 14 ارديبهشت 1394 ساعت 16:15

کتاب کریستوفرنولان در موزه هنرهای معاصر رونمایی می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کتاب کریستوفر نولان روز پنجشنبه 17 اردیبهشت ماه در محل سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران رونمایی می شود.
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا اولین کتاب از مجموعه کتاب های برداشت بلند(کتاب کارگردانان) است که توسط امیررضا تجویدی از منتقدان سینمایی گردآوری و در دو بخش اصلی تدوین و به همت انتشارات مهرگان خرد منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر کتاب کریستوفر نولان در بخش نخست، به بررسی فیلم های این کارگردان بلندآوازه ی بریتانیایی پرداخته است و در بخش دوم مقالاتی را گرد آوری کرده است که در آن سعی شده تا تصویری کامل از جهان فیلمسازی کریستوفر نولان ارائه شود و ضمن نقد و تحلیل وجوه مختلف سینمای نولان، خواننده را در دنیای فیلمسازی او شریک کند.



**نمایشگاه آبرنگ و خوشنویسی در گالری شکوه

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا مجموعه آثار عطااله ذی نوری نقاش پیشکسوت جمعه هجدهم اردیبهشت ماه در گالری شکوه برپا می شود.

در این نمایشگاه 30 تابلوی آبرنگ که کوچکترین آن 35×20 و بزرگترینش 70×50 سانتی متر است را به تماشای عموم می گذارد. او در بیست و هشتمین نمایشگاه انفرادیش آثار متنوعی در سبک رئالیسم و فتو رئالیسم که شامل بناهای تاریخی، گل، میوه و طبیعت است را بر روی کاغذ به تصویر می کشد.

عطاالله ذی نوری متولد 1323 است، او در سال 91 نشان درجه یک هنری معادل دکترا را دریافت کرده است. آثار ذی نوری تا کنون در استرالیا، روسیه، انگلستان، دوبی ... به نمایش در آمده و حدود 12 سال پیش، کتابی از مجموعه آثار او توسط انتشارات نگار به چاپ رسیده است. همچنین وی در سال 1348 مدرک خوشنویسی خود را از انجمن خوشنویسان ایران دریافت کرده است.

نمایشگاه آبرنگ های عطاالله ذی نوری تا 29 اردیبهشت ماه در گالری شکوه واقع در چهارراه فرمانیه، بلوار شهید اندرز گو ، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره 19 دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند همه روزه (به جز پنجشنبه ها و تعطیلات رسمی) از ساعت17 تا 21 از این آثار دیدن کنند.

فراهنگ**9338**1569

اطلاعات تکميلي

خواندن 1320 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار