شنبه, 17 مهر 1395 ساعت 07:44

انتشار نسخه دیجیتالی کتاب ترجمه اعتقادات شیخ صدوق اثر محمد بن علی بن بابویه شیخ صدوق به همراه لینک دانلود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوع "عقائد اسلامی"در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : ترجمه اعتقادات شیخ صدوق

  • پدیدآورنده : محمد بن علی بن بابویه شیخ صدوق

  • منبع اصلی (ناشر) : علمیه اسلامیه

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • تعداد صفحات : 214

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    ترجمه اعتقادات شیخ صدوق مشخصات کتاب: سرشناسه : مفید، محمد بن محمد، 336 - 413ق. عنوان قراردادی : الاعتقادات. شرح عنوان و نام پدیدآور : ترجمه اعتقادات شیخ صدوق(رض)/ تالیف ابی جعفر محمدبن علی بن الحسین بن بابویه القمی؛ [با حواشی شیخ مفید]؛ مترجم محمد علی ابن سیدمحمد الحسنی. مشخصات نشر : تهران: علمیه اسلامیه، 1371. مشخصات ظاهری : 159 ص. شابک : 1000 ریال یادداشت : کتابنامه به صورت زیرنویس. موضوع : ابن بابویه، محمد بن علی، 311-381ق. موضوع : شیعه -- عقاید شناسه افزوده : ابن بابویه، محمد بن علی، 311-381ق. شناسه افزوده : حسنی، محمدعلی، مترجم رده بندی کنگره : BP209/6/الف 2الف604227 1371 رده بندی دیویی : 297/4172 شماره کتابشناسی ملی : م 71-4862 عناوین اصلی کتاب شامل: [پیشگفتار]؛ [مقدمه]؛ باب اول در بیان اعتقاد امامیه در توحید، و معرفت رب مجید.؛ باب دوم در صفات ذات و صفات افعال «1»؛ باب (سوم) اعتقاد در تکلیف ؛ باب (چهارم) اعتقاد در افعال بندگان ؛ باب (پنجم) اعتقاد در نفی جبر و تفویض ؛ باب (ششم) اعتقاد در اراده و مشیت ؛ باب (هفتم) اعتقاد در قضاء و قدر؛ باب (هشتم) اعتقاد در فطرت و هدایت ؛ باب (نهم) اعتقاد در استطاعت ؛ باب (دهم) اعتقاد در بدا؛ باب (یازدهم) اعتقاد در احتراز از جدل ؛ باب (دوازدهم) اعتقاد در لوح و قلم ؛ باب (سیزدهم) اعتقاد در کرسی ؛ باب (چهاردهم) اعتقاد در عرش «2»؛ باب (پانزدهم) اعتقاد در نفوس و ارواح ؛ باب (شانزدهم) اعتقاد در موت ؛ باب (هفدهم) اعتقاد در سؤال قبرها؛ باب (هیجدهم) اعتقاد در رجعت ؛ باب (نوزدهم) اعتقاد در بعث بعد از موت ؛ باب (بیستم) اعتقاد در حوض کوثر؛ باب (بیست و یکم) اعتقاد در شفاعه؛ باب (بیست و دوم) اعتقاد در وعده و وعید الهی ؛ باب (بیست و سوم) اعتقاد در آنچه بر بنده نوشته می شود؛ باب (بیست و چهارم) اعتقاد در عدل الهی ؛ باب (بیست و پنجم) اعتقاد در اعراف ؛ باب (بیست و ششم) اعتقاد در صراط؛ باب (بیست و هفتم) اعتقاد در عقبات ؛ باب (بیست و هشتم) اعتقاد در حساب و میزان ؛ باب (بیست و نهم) اعتقاد در بهشت و دوزخ ؛ باب (سی ام) اعتقاد در کیفیت نزول وحی و کتب در امر و نهی ؛ باب (سی و یکم) اعتقاد در قرآن ؛ باب (سی و دوم) اعتقاد در قرآن ؛ باب (سی و سوم) اعتقاد در کمیت قرآن ؛ باب ( (سی و چهارم)) اعتقاد در شأن انبیاء و رسل و حجج و ملائکه ؛ باب (سی و پنجم) اعتقاد در عدد انبیاء و اوصیای ایشان ؛ باب «سی و ششم» اعتقاد در عصمت انبیاء و ائمه و ملائکه ؛ باب (سی و هفتم) اعتقاد در نفی غلو و تفویض ؛ باب (سی و هشتم) اعتقاد در ظالمان ؛ باب (سی و نهم) اعتقاد در تقیه «1»؛ باب (چهلم) اعتقاد در شان آباء جناب نبوی صلی اللَّه علیه و آله و سلم ؛ باب (چهل و یکم) اعتقاد در شان علویان ؛ باب (چهل و دوم) اعتقاد در احادیث مجمله و مفسره ؛ باب (چهل و سوم) اعتقاد در حضر و اباحه «1»؛ باب (چهل و چهارم) اعتقاد در احادیث وارده در طب «1»؛ باب (چهل و پنجم) اعتقاد در اختلاف حدیثین «1»؛ فهرست اعتقادات ابن بابویه

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 1278 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار