چهارشنبه, 14 مهر 1395 ساعت 08:18

كتاب موبایل تفسیر فرات کوفی اثر ابوالقاسم فرات ابراهیم بن فرات کوفی با محیطی جذاب و كاربر پسند در دسترس محققان قرار گرفت.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان عربی در موضوعات "سایر کتب تفسیر" و "بطن قرآن (تاویل)" و "زیدیه" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : تفسیر فرات کوفی

  • پدیدآورنده : ابوالقاسم فرات ابراهیم بن فرات کوفی

  • منبع اصلی (ناشر) : وزاره الثقافه و الارشاد الاسلامی

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : عربی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • رده بندی کنگره : BP۹۳‭/ك۹ت۷ ۱۳۶۹

  • رده بندی دیویی : ۲۹۷/۱۷۲۶

  • شماره کتابشناسی ملی : ‭م‌۷۰-۵۱۲۷

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1369

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    تفسیر فرات الکوفی اشاره: سرشناسه : کوفی ، فرات بن ابراهیم ، - 307؟ق عنوان و نام پدیدآور : تفسیر فرات الکوفی / تالیف ابی القاسم فرات ابراهیم بن فرات الکوفی ؛ تحقیق محمدالکاظم مشخصات نشر : [تهران ]: وزاره الثقافه و الارشاد الاسلامی ، موسسه الطباعه و النشر، 1410ق . = 1990م = 1369. مشخصات ظاهری : ص 720 شابک : بها:300ریال وضعیت فهرست نویسی : فهرستنویسی قبلی یادداشت : مشخصات از روی جلد. یادداشت : چاپ دوم : 1416ق . = 1995م . = 1376؛ بها: 15000 ریال یادداشت : کتابنامه به صورت زیرنویس موضوع : تفاسیر شیعه -- قرن 3ق . شناسه افزوده : کاظم ، محمد، مصحح شناسه افزوده : ایران . وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی . سازمان چاپ و انتشارات رده بندی کنگره : ‫ BP93 ‫ /ک9ت7 1369 رده بندی دیویی : 297/1726 شماره کتابشناسی ملی : م 70-5127 هذا الکتاب ...: المقدمه؛ و من سوره فاتحه الکتاب؛ 53- و من السوره التی تذکر فیهاالبقره؛ و من سوره آل عمران؛ و من سوره النساء؛ و من سوره المائده؛ و من سوره الأنعام؛ و من سوره الأعراف؛ و من سوره الأنفال؛ و من سوره التوبه؛ و من سوره یونس؛ و من سوره هود؛ و من سوره یوسف؛ و من سوره الرعد؛ و من سوره ابراهیم؛ و من سوره الحجر؛ و من سوره النحل؛ و من سوره بنی إسرائیل الإسراء؛ و من سوره الکهف؛ و من سوره مریم؛ و من سوره طه؛ و من سوره الأنبیاء؛ و من سوره الحج؛ و من سوره المؤمنون؛ و من سوره النور؛ و من سوره الفرقان؛ و من سوره الشعراء؛ و من سوره النمل؛ و من سوره القصص؛ و من سوره العنکبوت؛ و من سوره الروم؛ و من سوره لقمان؛ و من سوره السجده الم؛ و من سوره الأحزاب؛ و من سوره سبإ؛ و من سوره فاطر؛ و من سوره یس؛ و من سوره الصافات؛ و من سورهص؛ و من سوره الزمر؛ و من سوره المؤمن؛ و من سوره حم السجده فصلت؛ و من سوره حم عسق؛ و من سوره الزخرف؛ و من سوره الجاثیه؛ و من سوره الأحقاف؛ و من سوره محمدص؛ و من سوره الفتح؛ و من سوره الحجرات؛ و من سوره ق؛ و من سوره الذاریات؛ و من سوره الطور؛ و من سوره النجم؛ و من سوره اقتربت القمر؛ و من سوره الرحمن؛ و من سوره الواقعه؛ و من سوره الحدید؛ و من سوره المجادله؛ و من سوره الحشر؛ و من سوره الممتحنه؛ و من سوره الصف؛ و من سوره الجمعه؛ و من سوره المنافقون؛ و من سوره الطلاق؛ و من سوره التحریم؛ و من سوره الملک؛ و من سوره ن والقلم؛ و من سوره الحاقه؛ و من سوره سأل سائل؛ و من سوره الجن؛ و من سوره المدثر؛ و من سوره القیامه؛ و من سوره الدهر؛ و من سوره المرسلات؛ و من سوره عم؛ و من سوره النازعات؛ و من سوره عبس؛ و من سوره کورت؛ و من سوره المطففین؛ و من سوره انشقت؛ و من سوره الغاشیه؛ و من سوره الفجر؛ و من سوره البلد؛ و من سوره الشمس؛ و من سوره اللیل؛ و من سوره الضحی؛ و من سوره أ لم نشرح؛ و من سوره التین؛ و من سوره القدر؛ و من سوره البینه؛ و من سوره الزلزله؛ و من سوره العادیات؛ و من سوره ألهاکم؛ و من سوره العصر؛ و من سوره الکوثر؛ و من سوره الکافرون؛ و من سوره الفتح؛ و من سوره الإخلاص؛ و من سوره الفلق؛ و من سوره الناس

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 1372 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار