چهارشنبه, 07 مهر 1395 ساعت 12:18

امكان دسترسی به كتاب صراط النجاه فی اجوبه الاستفتائات جلد 2 اثر جواد تبریزی فراهم شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 8 جلد به زبان عربی در موضوع "فقه و احکام"در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : صراط النجاه فی اجوبه الاستفتائات جلد 2

  • پدیدآورنده : جواد تبریزی

  • منبع اصلی (ناشر) : دار الصدیقه الشهید

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : عربی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 8

  • جلد حاضر : 2

  • تعداد صفحات : 431

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    صراط النجاه (للتبریزی) المجلد 5 اشاره: سرشناسه : تبریزی، جواد، - 1305 عنوان و نام پدیدآور : صراط النجاه/ جواد التبریزی مشخصات نشر : قم : دارالصدیقه الشهید، 1385. مشخصات ظاهری : ج 7 شابک : 964-8438-18-8(دوره): ؛ 964-8438-40-4(ج. 6): ؛ 964-8438-23-4(ج. 7): ؛ 964-8438-24-2(ج. 8): ؛ 964-8438-25-0(ج. 9): وضعیت فهرست نویسی : فهرستنویسی قبلی یادداشت : عربی یادداشت : فهرست نویسی براساس اطلاعات فیپا یادداشت : فهرست نویسی براساس جلد ششم یادداشت : کتابنامه مندرجات : ج. 7. فی اجوبه الاستفتاآات (العبادات).-- ج. 8. فی اجوبه الاستفتاآات (المعاملات).-- ج. 9. فی اجوبه الاستفتاآات. موضوع : فقه جعفری -- رساله عملیه موضوع : فتواهای شیعه -- قرن 14 رده بندی کنگره : BP183/9/ت 2ص 4 رده بندی دیویی : 297/3422 شماره کتابشناسی ملی : م 85-16463 هذا الکتاب ...: أحکام التقلید؛ کتاب الطهاره؛ مسائل فی الصلاه؛ أحکام الصیام؛ کتاب الخمس؛ مسائل تتعلق بالزکاه و الصدقات و الخیرات و الکفارات و رد المظالم؛ کتاب الحج؛ کتاب النکاح؛ [کتاب الطلاق]؛ عملیه الاستمناء و حکمها؛ المعاملات؛ السرقه و الغصب؛ الحِرف و المهن و الوظائف الحکومیه؛ أبواب الجهاد و الأمر بالمعروف و النهی عن المنکر و التبلیغ؛ أحکام الغیبه و الکذب و الحسد و الریاء و التزویر و الخیانه و التوریه و الشک و الوسوسه؛ قضایا و شؤون تتعلّق بالمغتربین و المُهجرین و مراعات الأنظمه الساریه؛ قضایا و مسائل تتعلّق بطلاب الحوزه العلمیه؛ مسائل تتعلّق بالمدارس و المعاهد الاکادیمیه و الجامعات؛ أحکام القضاء و الشهادات و الدیات و القصاص و القتل؛ آداب التحیه و السلام و صله الأرحام و المعاشره الاجتماعیه؛ عقائد الإمامیّه و المذاهب و مبدأ الوجود و الحکمه؛ الأئمه و سیره المعصومین (علیهم السلام) و الأوصیاء و الأنبیاء و ظلامات الزهراء (علیها السلام)؛ المواکب و المجالس و الشعائر الحسینیه؛ الأدعیه و زیاره أهل البیت (علیهم السلام) و الأماکن المتبرکه؛ أحکام المساجد و الحسینیات؛ فی الشهاده الثالثه؛ فی العُصمه؛ حول الإمام المهدی (عج)؛ مجالس الترحیم و العادات و التقالید العرفیه؛ أحکام القرآن و القراءه و الحفظ و التفسیر و أسماء الجلاله و المعصومین (علیهم السلام)؛ المسائل الطبیه؛ الوکاله و الوقف؛ أحکام الوصیه؛ الودیعه و الأمانه؛ الهبه و الإرث؛ اللعبه و الضمان؛ شرکات التأمین؛ الأحکام الفقهیه؛ حلق اللحیه؛ أحکام التقیه؛ الزراعه و السقایه و إحیاء الموات؛ السحر و الشعوذه و تحضیر الأرواح و تسخیر الجن و تفسیر الأحلام و رؤیه المعصومین (علیهم السلام)؛ علم الرجال؛ الروایات و سند الحدیث؛ السینما و التلفزیون و المسرح و التمثیل و التصویر؛ الغناء و الموسیقی و اللهو و الرقص و التصفیق و لیالی الأعراس و آلات القمار و الألعاب الریاضیّه؛ الانتخابات و الترشیحات النیابیه؛ أحکام مجهول المالک؛ أحکام البنوک؛ الأطعمه و الأشربه؛ الصید و الذباحه؛ الحجاب و الستر و النظر و الزینه و اللباس و إثاره الشهوه؛ النذر و العهد و الیمین؛ أحکام المیراث

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 1202 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار