چهارشنبه, 24 شهریور 1395 ساعت 16:19

كتاب الكترونیك ثواب الاعمال و عقاب الاعمال اثر محمد بن علی بن بابویه شیخ صدوق در دسترس محققان قرار گرفت.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان عربی در موضوعات "ثواب و عقاب" و "شرح حدیث و معارف روایی" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : ثواب الاعمال و عقاب الاعمال

  • پدیدآورنده : محمد بن علی بن بابویه شیخ صدوق

  • منبع اصلی (ناشر) : دارالرضی

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : عربی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • شماره کتابشناسی ملی : ۳۶۲۱۸۹۸

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1406

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    ثواب الأعمال اشاره: شماره کتابشناسی ملی : ع 2363 سرشناسه : ابن بابویه ، محمدبن علی بن حسین ، شیخ صدوق (م . )381 عنوان و نام پدیدآور : ثواب الاعمال [نسخه خطی]محمدبن علی بن حسین ابن بایوه وضعیت نشر: انتشارات شریف رضی - قم وضعیت استنساخ : قرن چهارم آغاز ، انجام ، انجامه : آغاز نسخه : "الحمدلله الواحد القدیم الازلی الذی لایوصف بحد و لانهایه و لا تاخذه سنه و لا نوم " انجام نسخه : "و قال ضعیفه خلقت من ضعف المنفق علیها معان الی یوم القیامه " : معرفی کتاب : در این کتاب روایات مربوط به ثواب کارهای نیکو و عبادات که از طریق ائمه علیهم السلام روایت شده ، جمع آوری شده است . مولف در ابتدای کتاب چنین بیان داشته : حدیث پیامبر(ص ) که فرموده "الدال علی الخیر کفاعله " مرا بر آن داشت تا این کتاب را نگاشته و در آن اعمال نامقبول و ثواب اعمال نیکو را تبیین کنم در این کتاب تحت عنوان "ثواب " اعمال خیر و تحت عنوان "عقاب " اعمال نامقبول نشان داده شده است . یک برگ و حدود 8-7 سطر از ابتدای کتاب در نسخه افتادگی دارد مشخصات ظاهری : 166 برگ ، 15 سطر کامل ، اندازه سطور 140x75 یادداشت مشخصات ظاهری : نوع کاغذ: فرنگی و اصفهانی خط: نسخ تزئینات جلد: تیماج قهوه ای ، یک لایه ، ضربی ، ترنج زر با گل و بوته مهرها و تملک و غیره : محل عنوان "ثواب " در متن خالی از نوشته و در حاشیه همان سطر عنوان "ثواب " نوشته شده گوشه پایینی برگ 165پ ممهور به مهر خشتی "دل محسن ز نور حق مصطفاست 1134" بهمراه مطلبی در تعیین کنیه ائمه اطهار، برگ پایانی نسخه خالی از نوشته فرسودگی ، ناقص بودن صفحات : آب افتادگی و فرسودگی و پارگی لبه ها در برخی اوراق منابع اثر، نمایه ها، چکیده ها : منابع دیده شده : ف . ملی (188/9)، ف . مرعشی (21/15)، ف . عربی مشار ص . 236 شماره بازیابی : 1736-1096،ع /63 هذا الکتاب ...: ثواب الأعمال؛ کتاب عقاب الأعمال

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 962 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار