اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :
توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
مدیریدت بازاریابی مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریدت بازاریابی/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - بازاریابی عناوین اصلی کتاب شامل: کلینیک بازاریابی و تبلیغات؛ بازاریابی کیفیت جامع؛نگرش کاربردی؛ ارتباطات منسجم بازاریابی - از تاکتیک ها تا استراتژی ها؛ مصاحبه با فیلیپ کاتلر؛ نقش برنامه و بودجه در یک برنامه بازاریابی موفق؛ استفاده از مبانی روانشناسی در بازاریابی؛ مدیریت توزیع فیزیکی؛ تحول مدیریت در بازار یابی؛ مدیریت زمان در مدیریت بازار؛ بازانگاری مدیریت؛ چرا و چگونه؛ مدیران بازاریابی صدای مشتری در هیئت مدیره؛ بازاریابی، علمی عملی و عملی علمی برای بانک ها؛ مفاهیم بنیادین بازاریابی، پیش نیاز بازاریابی الکترونیکی؛ کارایی بازاریابی پست الکترونیک؛ به سوی بازاریابی مستقیم؛ ملاحظات رفتاری بازاریابی از دیدگاه اسلامی؛ نقش مدیریت محتوا در ارتقای بازاریابی الکترونیک؛ بازاریابی پارتیزانی در برابر بازاریابی سنتی؛ ارتباط موثر با بازار هدف؛ استراتژی رقابت در بازار بی رقیب؛ امکان سنجی بازار و موانع آن در ایران؛ بازاریابی ویروسی، حرکت سلول به سلول؛ بازاریابی جاویژه؛ فرآیند ایده تا بازار؛ ادراک محدود در بازاریابی؛ تحقیقات بازار ودلایل استفاده از آن در سازمان ها؛ عوامل کلیدی بازاریابی در فروشگاه؛ استراتژی نام تجاری در فرا بازار ها؛ بازاریابی پارتیزانی؛ رازهای نا گفته بازاریابی؛ بازاریابی صنعتی؛ معماری سرویس گرا؛ راه حلی برای یکپارچه سازی زنجیره تامین؛ بررسی نقش سیستم اطلاعات بازاریابی بر ارتفاء کارایی بازار؛ بازاریابی تهاجمی کلید رونق بنگاههای اقتصادی؛ بازاریابی چیست؟؛ تحقیقات بازاریابی؛ مدیریت تبلیغات؛ مدیریت بازاریابی مبتنی بر دانش؛ تأثیر اینترنت بر آمیخته بازاریابی؛ تجزیه و تحلیل کسب و کار؛ نقش مدیریت در تنظیم بازار؛ تکنیکهای هوش مصنوعی و ابزارهای مدلسازی درحوزه کسب وکار؛ نگرشی نوین به بازاریابی؛ تبلیغات در اینترنت؛ بازارهای تهاتری الکترونیکی رویکرد نوین اقتصادی در دهکده جهانی؛ مهم ترین استراتژی های بازاریاب های B2B؛ بازار گرائی؛ قلب بازاریابی؛ فرهنگ بازاریابی؛ بازاریابی اعتمادی؛ مدیریت ضرر؛ اصول بازاریابی تلفنی؛ عوامل شکست بازاریابی