چهارشنبه, 04 شهریور 1394 ساعت 12:44

انتشار نسخه دیجیتالی کتاب اخلاق در اداره اثر حسین مظاهری به همراه لینک دانلود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "مدیریت" و "اخلاق و تربیت اسلامی" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : اخلاق در اداره

  • پدیدآورنده : حسین مظاهری

  • منبع اصلی (ناشر) : فرمانداری قم

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • تعداد صفحات : 132

  • رده بندی کنگره : BP۲۴۷/۸‭/م‌۷۲‮الف‌‬۳

  • رده بندی دیویی : ۲۹۷/۶۱

  • شماره کتابشناسی ملی : م‌۷۱-۷۳۹

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1370

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    اخلاق در اداره مشخصات کتاب: سرشناسه : مظاهری حسین - 1312 عنوان و نام پدیدآور : اخلاق در اداره سلسله درسهای اخلاقی از مظاهری مشخصات نشر : قم فرمانداری قم ; امور فرهنگی 1370. مشخصات ظاهری : ص 174 شابک : 750ریال وضعیت فهرست نویسی : فهرستنویسی قبلی یادداشت : کتابنامه بصورت زیرنویس موضوع : اخلاق اسلامی موضوع : مدیریت (اسلام شناسه افزوده : فرمانداری قم امور فرهنگی رده بندی کنگره : BP247/8 /م 72‮الف 3 رده بندی دیویی : 297/61 شماره کتابشناسی ملی : م 71-739 عناوین اصلی کتاب شامل: مقدمه؛ ارزش کار اداریان؛ نقش سعه صدر در گره گشایی از کار مردم؛ برافروخته شدن پیامبر از توهین به مسلمانان؛ پیامبر بهترین الگوی خدمت گزاری و دریادلی؛ تاءثر پیامبر صلی الله علیه و آله از ناراحتی اسیر غیر مسلمان؛ سعه صدر حضرت یوسف علیه السلام؛ اهمیت گره گشایی از کار مردم؛ خدمت خالصانه؛ نتایج اخلاص؛ پرهیز از منت گذاری؛ گاو نه من شیر نباشیم برادر و خواهری که مسئولیتی را پذیرفته ای، کار ارباب رجوع را به فردا و فرداها موکول نکن، اگر در ساعت اداری رجوع کرده، وظیفه تو است که گره از کارش بگشایی، و اگر خارج از ساعت اداری است، بزرگواری کرده و مشکلش را حل نما، و مواظب باش که منت نگذاری.؛ پرهیز از عُجب؛ فرق عجب و ریا؛ سلمان فارسی و مبارزه با عجب؛ ایستگاه خطرناک؛ ویژگی های مدیران موفق؛ نتایج سعه صدر؛ مدیران و امتحان الهی؛ انواع امتحان ها؛ غفلت انسان؛ اهمیت خردورزی و احتیاط در مدیریت؛ نتیجه کردارهای مدیران و کارکنان اداره ها؛ اهمیت دادن به شخصیت انسان ها در برخوردها؛ شخصیت انسان از دیدگاه اسلام؛ نقش تهذیب در سامان دهی کارها؛ رستگاران؛ تهذیب و عبودیت؛ خدمت گزاری و آرامش؛ حساب رسی از منصب داران در قیامت؛ نمونه هایی از توبه خواص؛ توبه خواص؛ تجسم اعمال در قیامت؛ اقسام تجسم عمل؛ جبران کوتاهی و گناه (توبه)؛ عدم توفیق در توبه؛ حق الله و حق الناس؛ چرا توبه دم مرگ قبول نمی شود؟؛ پی نوشت ها

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 1704 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار