فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا از شناسایی و دستگیری پزشک قلابی در این شهرستان خبر داد.
اعلام عدم حضور الیزابت دوم ملکه انگلیس، در مراسم سال نو مسیحی در روز یکشنبه به دلیل ادامه بیماری‌اش، به تشدید حدس و گمان ها در مورد وضعیت جسمانی اش که هم ‌اینک پای به 90 سالگی گذاشته و نیز بحث جانشینی سلطنت دامن زده است.
رئیس کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران بر ضرورت تدوین مرامنامه اخلاقی در فضای مجازی تاکید کرد.
فراخوان ارسال آثار هنرمندان ایرانی به نمایشگاه بین‌المللی تصویرگران کتاب کودک براتیسلاوا از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
فیلم پویانمایی «دختر جنوب» به کارگردانی حسین ملایمی و شیرین سوهانی مراحل پیش تولید را سپری می‌کند.
یکشنبه, 12 دی 1395 ساعت 14:11

دونالد ترامپ در مرکز تبادل کتاب

کتاب هایی که توسط «دونالد جی ترامپ» رییس جمهوری منتخب آمریکا در حوزه روانشناسی نوشته و در ایران ترجمه شده، در مرکز تبادل کتاب نقد و بررسی می شوند.
مرکز اسناد سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از معاونین این سازمان افتتاح و به بهره‌ برداری رسید.

نشست تاملی درباره ایران با عنوان «ایران همین جا است که ایستاده‌ایم» به همراه رونمایی از جشن‌نامه جواد طباطبایی با نام «فیلسوف سیاست» پانزدهم دی در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

نکوداشت دکتر ناصر تکمیل‌همایون، تاریخ‌نگار، جامعه‌شناس، تهران‌پژوه در آستانه سالروز 80 سالگی و به پاس نیم قرن تلاش علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

دبیر سومین دوسالانه «کارتون کتاب»، از کاریکاتور به عنوان یکی از موثرترین ابزار ترویج فرهنگ کتابخوانی یاد کرد و گفت: کاریکاتوریست‌های حرفه‌ای دنیا از این دوسالانه استقبال گسترده ای کردند.
همزمان با فرارسیدن سال نو میلادی، یک جلد انجیل چاپی نفیس، در موزه کتاب و میراث مستند ایران به نمایش در می‌آید.
همزمان با فرارسیدن سال نو میلادی، یک جلد انجیل چاپی نفیس، در موزه کتاب و میراث مستند ایران به نمایش در می‌آید.
مسئول ترویج فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه در ایران انعطاف پذیری در کارگروهی بسیار اندک است، گفت: کارگروهی مستلزم عبور از رقابت به همکاری، سوء ظن به حمایت و خودمحوری به اهداف گروهی است.
رییس بنیاد سعدی با اعلام خبر برگزاری سومین گردهم‌آیی موسسات فعال در زمینه آموزش زبان فارسی گفت: 40 موسسه در این گردهم آیی شرکت می کنند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: انتقال مفاهیم سواد رسانه ای با روش های نوین به دانش آموزان مدارس در حال انجام است.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دغدغه های امروز بازار کالای فرهنگی است که با اجناس وارداتی پر شده است.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دغدغه های امروز بازار کالای فرهنگی است که با اجناس وارداتی پر شده است.
یکشنبه, 12 دی 1395 ساعت 10:39

شانس روحانی فقدان آلترناتیو است

روزنامه شرق به گفت و گو با محمدرضا تاجیک پرداخت و نوشت: روحانی در شرایطی دولت خود را تحویل گرفت که اصلاح‌طلبان همگی یک‌صدا از او حمایت کردند. حالا در آستانه انتخابات جدید ریاست‌جمهوری می‌خواهیم چگونگی رابطه دولت و اصلاح‌طلبان را ارزیابی کنیم.
حقوق شهروندی هدیه الهی و جزو حقوق ذاتی و فطری انسان هاست؛ از این رو هر یک از شهروندان فارغ از هر رنگ، نژاد، جنس، زبان و مذهبی که باشند، مستحق بهره مندی از آن هستند.

کتاب گنج حضور (قصه‌های مثنوی معنوی مولانا) به نگارش  پرویز شهبازی، انتشارات  فردوس، 376ص.، نوبت اول چاپ 1395، شمارگان 1000 نسخه، روانه بازار گردید.

یکشنبه, 12 دی 1395 ساعت 09:29

اصولگرایان علیه وضع موجود

روزنامه اعتماد در گزارش صفحه احزاب نوشت: دو قطبی حامیان و مخالفان وضع موجود بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد توسط اصولگرایان کلید خورد. در هفته‌های گذشته مخالفان سیاسی روحانی با برجسته‌سازی برخی موضوعات، تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا از دولت روحانی تصویر دولتی ناکارآمد را بسازند و بر بستر بحران ناکارآمدی سوار بر اسب مراد شوند.
«آتش‌بس در سوریه تحقق دیپلماسی ایران است»، «زنان بزرگ ترین معمای رجل سیاسی»، ««بیانیه»؛ ورژن زمستانی هجمه به‌هاشمی»، «کلاس‌های خواستگاری در بهزیستی» و «گردشگری را جایگزین شکار کنیم»، «خالی کردن دق دلی سر حیوانات»، «خیز ایران برای تولید نیابتی» و «فارسی امروز، زیبایی فراموش شده اش را پیدا کرده است» از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه آرمان در شماره یکشنبه12 دی به شمار می رود.

لباب الالقاب تازه ترین اثر از سری پژوهش های حوزۀ رجال و تراجم مؤسسۀ کتابشناسی شیعه منتشر گردید.

«دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از دیروز تا امروز»، «امام جماعتی که رفیق جوانان است»، «سوء استفاده از ذهن کودکان برای تجاری سازی محصولات تراریخته‎!»، «استبداد اطلاعاتی آمریکا»، «نبرد با داعش آن سوی مرز» و «همگرایی ترامپ با مسکو؛از شعار تا واقعیت» از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه رسالت در شماره یکشنبه12 دی محسوب می شود.
صفحه17 از674

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار